Photobucket Photobucket
p/s: Click here to CHAT with me !
Alhamdulillah, kita masih dapat menghembus nafas di bumi Allah ini :)
monster (ies) rawr
-----------------------------------------------------------------
Aku tiada nama yang gah, jadi karyaku hanya dipandang halimunan.
Terima kasih kepada yang menghargai, Arigato Gozaimasu :)
by: #FLilMonster

p/s : Copypaste dilarang. Kredit dibenarkan :)

Tuesday, August 7, 2012

0 Ucaplah ALHAMDULILLAH

Terima kasih Ya Allah kerana memberi aku peluang sekali lagi untuk bertemu dengan bulan Ramadhan yang mulia ini, Ya Allah.
Alhamdulillah, ini Ramadhan yang ke 22 bagi aku. 
Alhamdulillah, kau memberi lagi aku peluang untuk merebut kemanisan dan kenikmatan dalam bulan ini.
Alhamdulillah, aku masih mampu untuk terus mengejar pahala yang berganda dan beribadah kepadamu.
Alhamdulillah, aku berpeluang lagi untuk menyambut bulan ini bersama keluargaku.
Alhamdulillah.
Alhamdulillah.

Sebab kelak kita tidak tahu bila kita akan pergi mengadapNYA dan mungkin tidak dapat bertemu di bulan Ramadhan ini lagi.
Sementara masih hidup dan sihat, gunakan peluang ini sebaik mungkin bersama insan-insan yang tersayang.

by #FLilMonster

Thank you so much, people ! :)

budak (s) comel mengintai :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for pushing your sweet keyboard to leave a comment ;D

Popular Posts