Photobucket Photobucket
p/s: Click here to CHAT with me !
Alhamdulillah, kita masih dapat menghembus nafas di bumi Allah ini :)
monster (ies) rawr
-----------------------------------------------------------------
Aku tiada nama yang gah, jadi karyaku hanya dipandang halimunan.
Terima kasih kepada yang menghargai, Arigato Gozaimasu :)
by: #FLilMonster

p/s : Copypaste dilarang. Kredit dibenarkan :)

Friday, November 23, 2012

0 Benak

Aku mendaki bukit lalu berteriak terus
Aku mendongak tenung awan lalu menarik nafas dalam
Kosong ini aku rasa. Kosong ini aku benci
Terkadang mahu sahaja aku mendaki bukit tanpa henti
Terkadang mahu sahaja aku mendongak tenung langit begini
Malas aku melayan sandiwara manusia juga dunia
Si polan itu kabur mata duitan, si polan ini menjaja fitnah
Lemas aku terperangkap dalam habuk diskriminasi hamprak
Letih aku hidup dalam kantung ini
Beri aku ruang
Ruang secukupnya.

by #FLilMonster
Thank you so much, people ! :)

budak (s) comel mengintai :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for pushing your sweet keyboard to leave a comment ;D

Popular Posts