Photobucket Photobucket
p/s: Click here to CHAT with me !
Alhamdulillah, kita masih dapat menghembus nafas di bumi Allah ini :)
monster (ies) rawr
-----------------------------------------------------------------
Aku tiada nama yang gah, jadi karyaku hanya dipandang halimunan.
Terima kasih kepada yang menghargai, Arigato Gozaimasu :)
by: #FLilMonster

p/s : Copypaste dilarang. Kredit dibenarkan :)

Wednesday, August 29, 2012

0 Aku Asing

Aku bukan rama-rama menawan
Aku hanya berselindung di balik kepompong usang
Dipandang orang halimunan semata
Hidup aku sudah diibaratkan sebegitu
Usah kau bersoal tanya, itu yang tersurat
Aku terima aku yang ada, hina sebegini

Kerna aku bukan rama-rama menawan
Dipuja orang, disegani orang
Aku bukan rama-rama menawan.

p/s : Jangan mengukur orang hanya pada kecantikan dan pangkat semata. Itu tidak adil. Kerna kita berkongsi bumi bersama.

by #FLilMonster
Thank you so much, people ! :)

budak (s) comel mengintai :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for pushing your sweet keyboard to leave a comment ;D

Popular Posts