Photobucket Photobucket
p/s: Click here to CHAT with me !
Alhamdulillah, kita masih dapat menghembus nafas di bumi Allah ini :)
monster (ies) rawr
-----------------------------------------------------------------
Aku tiada nama yang gah, jadi karyaku hanya dipandang halimunan.
Terima kasih kepada yang menghargai, Arigato Gozaimasu :)
by: #FLilMonster

p/s : Copypaste dilarang. Kredit dibenarkan :)

Monday, August 13, 2012

0 Hanya lah HambaMu

Melangkah aku ke surau kecil
Berbalut telekung di badanku
Makin dekat, makin tersentuh hati
Tidak sabar mahu bertemu dengan tuhan
Dalam solatku, selawatku, zikirku dan doaku
Hanya kepada penciptaku yang satu
Tuhanku !

Mengenangkan dosa-dosa yang berputar di minda
Aku bagaikan sekecil kuman terhadapmu
Aku menjadi layu, terkulai kaku, tidak berdaya
Tolong ampunkan dosa-dosaku ini Ya Allah !
Sesungguhnya aku hanya lah hambaMu.

p/s : Kita hanya manusia yang penuh dengan kesilapan.

by #FLilMonster
Thank you so much, people ! :)

budak (s) comel mengintai :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for pushing your sweet keyboard to leave a comment ;D

Popular Posts