Photobucket Photobucket
p/s: Click here to CHAT with me !
Alhamdulillah, kita masih dapat menghembus nafas di bumi Allah ini :)
monster (ies) rawr
-----------------------------------------------------------------
Aku tiada nama yang gah, jadi karyaku hanya dipandang halimunan.
Terima kasih kepada yang menghargai, Arigato Gozaimasu :)
by: #FLilMonster

p/s : Copypaste dilarang. Kredit dibenarkan :)

Sunday, August 12, 2012

0 Pengakuan Si Sensitif

Pengakuan si sensitif :

Aku ada hati yang sensitif
Hati aku mudah dikalahkan dengan kesedihan dan kesengsaraan hidup orang lain 
Itu bukan bermakna aku seorang yang lemah ! 
Aku cuma tak boleh dipertontonkan dengan fenomena sedih

Cuba suruh aku tonton filem KKKG, nescaya muka aku akan basah
Itu filem yang paling berjaya kalahkan hati aku
Cuba suruh aku melawat rumah anak yatim dan orang tua
Kau boleh tengok aku menjadi seorang yang sangat sedih

Duh ! Mesti orang ingat aku ini seorang yang "childish"
TIDAK okay !
Aku cuma miliki hati yang sensitif
Sensitif dengan "childish" itu berbeza
Kalau ragu-ragu, pergi Google maksud kedua-duanya.

p/s : Ini kelemahan aku yang memang tidak boleh diubah.

by : #FLilMonster

Thank you so much, people ! :)

budak (s) comel mengintai :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for pushing your sweet keyboard to leave a comment ;D

Popular Posts