Photobucket Photobucket
p/s: Click here to CHAT with me !
Alhamdulillah, kita masih dapat menghembus nafas di bumi Allah ini :)
monster (ies) rawr
-----------------------------------------------------------------
Aku tiada nama yang gah, jadi karyaku hanya dipandang halimunan.
Terima kasih kepada yang menghargai, Arigato Gozaimasu :)
by: #FLilMonster

p/s : Copypaste dilarang. Kredit dibenarkan :)

Sunday, August 5, 2012

0 Itu KerjaNYA, Jodoh

Dia tinggi, aku rendah
Dia gagah, aku lemah
Dia pemikiran matang, aku pemikiran budak-budak
Mana mungkin boleh bersama kan ?


Dia ada semuanya, aku sentiasa ada kekurangan
Mungkinkah kekuatan dia boleh melengkapkan kelemahan aku ?


Aku tak tahu
Itu kerja yang Maha Berkuasa
Hanya Dia yang lebih Mengetahui
Aku hanya mengikut rentak
Aku hanya menerima 


                                 --- JODOH


by #FLilMonster
Thank you so much, people ! :)

budak (s) comel mengintai :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for pushing your sweet keyboard to leave a comment ;D

Popular Posts