Photobucket Photobucket
p/s: Click here to CHAT with me !
Alhamdulillah, kita masih dapat menghembus nafas di bumi Allah ini :)
monster (ies) rawr
-----------------------------------------------------------------
Aku tiada nama yang gah, jadi karyaku hanya dipandang halimunan.
Terima kasih kepada yang menghargai, Arigato Gozaimasu :)
by: #FLilMonster

p/s : Copypaste dilarang. Kredit dibenarkan :)

Wednesday, August 1, 2012

0 Tentang Laut

Bermandi aku dengan air laut
Ada ketikanya aku tenang
Ada ketikanya melambung aku dengan badai ombak
Airnya meyelinap masuk ke setiap rongga badan
Masuk ke mulut, masin aku telan
Masuk ke telinga, pekak aku dapat
Masuk ke hidung, sakit aku rasa
Tapi aku suka pada kau laut !
Laut adalah kawan aku

Namun, suka menjadi trauma
Kawan menjadi lawan
Aku dibidas oleh kau ke dalam badan air, dalam
Tak cukup lagi, aku ditarik bersama ke tengah air
Tercungap aku
Mencari udara
Berusaha memijak tanah
Dan aku bernasib baik, ditarik kembali oleh kau ke tepi
Aku bersyukur tetapi trauma

Bertemu dengan kau laut aku suka, sehingga kini
Tapi untuk menikmati badan air kau, tak mungkin lagi
Maafkan aku, laut.

by #FLilMonster
Thank you so much, people ! :)

budak (s) comel mengintai :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for pushing your sweet keyboard to leave a comment ;D

Popular Posts