Photobucket Photobucket
p/s: Click here to CHAT with me !
Alhamdulillah, kita masih dapat menghembus nafas di bumi Allah ini :)
monster (ies) rawr
-----------------------------------------------------------------
Aku tiada nama yang gah, jadi karyaku hanya dipandang halimunan.
Terima kasih kepada yang menghargai, Arigato Gozaimasu :)
by: #FLilMonster

p/s : Copypaste dilarang. Kredit dibenarkan :)

Saturday, August 18, 2012

0 Putus Kejayan

Terkulat kalit aku mendaki
Kejang kaki aku tidak peduli, ditemani keringat membasahi
Ke puncak jua aku mahu tuju
Aku mahu rasa berjaya, tidak mahu hanya separa
Tetapi bermakan tahun aku mendaki
Puncaknya tidak jugak aku gapai, aku sampai
Ada ketikanya aku mahu biar berguling ke bawah
Biar terus ke bawah, biar tertanam kubur. Biar mati
Agar kaki tidak terus mendaki, memanjat
Memang aku tidak akan sampai ke puncak. Aku tahu
Aku hanya putus kejayaan.

p/s: Memang hidup manusia ini ada kala di bawah dan ada kala di atas. Hampir merasa putus asa tapi hidup kena teruskan jugak !

by #FLilMonster
Thank you so much, people ! :)

budak (s) comel mengintai :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for pushing your sweet keyboard to leave a comment ;D

Popular Posts